قرعه کشون برای مس


با قرعه کشی بازی‌های لیگ دسته اول کشور حالا تیم فوتبال مس کرمان رسما رقیبان خود را در این رقابت‌ها می‌شناسد تا از امروز خیلی رسمی‌تر برای شروع این بازی‌ها آماده شود.

  http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/04/24/13930424004856697_PhotoL.jpg

تیم مس در حالی با تیم‌های فجرسپاسی، نساجی مازندران، ایرانجوان بوشهر، گیتی پسند اصفهان، آلومینیوم هرمزگان، استقلال اهواز، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی، یزد لوله، شهرداری اردبیل و فولاد نوین اهواز همگروه شد که با نگاهی به گروه دو که با حضور تیم‌های داماش گیلان، سیاه جامگان، صنعت نفت، پارسه، شهرداری بندرعباس، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، راهیان کرمانشاه، فولاد یزد، پاس همدان، اتکا و شهرداری تبریز تشکیل شده است می‌توان به این نتیجه رسید که هر دو گروه به تناسب تقسیم بندی شده‌اند و تیم‌های مدعی‌ و کمتر مدعی و ضعیف در این دو گروه پخش شده‌اند.

در گروه مس شاید از همین حالا تیم‌هایی مثل نساجی، آلمینیوم، سپاسی و تا حدودی استقلال اهواز را بتوان مدعی‌های اصلی صعود دانست. در این میان نساجی که با تبلیغات زیاد و همزمان با تیم مس کارهای پیش فصل خود را آغاز کرده است شاید در نگاه اول جدی‌ترین رقیب تیم مس محسوب شود. این تیم با هدایت نادر دست‌نشان و پشتیبانی‌های معنوی امیر قلعه‌نویی در حالی اسپانسر خصوصی خوبی را هم پشت سر خود می‌بیند که البته شاید در ادامه فصل به واسطه مشکلات مالی دچار تزلزل‌هایی هم بشود. تیم سپاسی نیز که فصل قبل به همراه مس به لیگ یک سقوط کرد برای بازگشت سریع به لیگ برتر بی‌تابی می‌کند. هرچند این تیم هنوز به شکل منسجم کار خود و جذب بازیکن را شروع نکرده است و از نظر مدیریتی نیز هنوز به ثبات لازم نرسیده است اما قطعا یکی از مدعیان این گروه است همانطور که آلمینیوم  نیز در این دسته قرار می‌گیرد.

با این حال بازی کردن با این تیم‌ها شاید برای مس به مراتب کم دردسرتر از روبرو شدن با تیم‌های پاس همدان، شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان در گروه دو باشد. به خصوص اینکه در آن گروه داماش گیلانی هم حضور دارد که اگر مشکلات مالی‌اش رفع شود بهرشکل به واسطه سابقه لیگ برتری خودش می‌تواند یک مدعی محسوب شود.

همچنین قرار گرفتن دو تیم دیگر استان کرمان یعنی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در گروه دو، شاید به نفع هر سه تیم بود که آن‌ها را از حاشیه‌ها و کری‌های خاص دربی‌های فوتبال استان کرمان رها کرد و موجب تمرکز بیشتر آن‌ها می‌شود.

با این حال اکبر میثاقیان پیش از قرعه‌کشی نکته خوبی اشاره کرد و گفت مس برای اینکه به عنوان تیم اول صعود کند به هیچ وجه نباید هیچ حریفی برایش فرق داشته باشد و در تمامی بازی‌ها باید به انگیزه کسب پیروزی برود و از ذره‌ای امتیاز هم غافل نشود. مدیر عامل باشگاه مس نیز صعود تیمش را بدون حتی یک باخت می‌خواهد و این یعنی برای مس نباید فرق کند که حریفش در چه سطح فنی قرار دارد و باید با تمام توان در زمین بجنگد.

به طور کلی گروه مس هرچند گروه خیلی ساده‌ای نیست اما گروه بسیار دشواری که صعود از آن خارق‌العاده باشد نیر نیست و به نسبت تیم‌ها خیلی خوب در هر دو گروه پخش شده‌اند. مس به واسطه‌ی سابقه‌ی لیگ برتری بودن خود و امکانات باشگاهش و اینکه کار خود را در یش از فصل چه در تمرینات بدنسازی و چه در نقل و انتقالات خیلی خوب انجام داد، به صورت طبیعی یک سروگردن از اکثریت تیم‌های همگروهی خود بالاتر قرار دارد. اکبر میثاقیان نیز از اکثر این تیم‌ها و بازیکنانش شناخت کامل دارد و همه‌ی این امتیازهای مثبت سبب می‌شود که از 12 مهرماه منتظر باشیم که مس با شروع بازی‌هایش به سقف جدول گروه خود از همان هفته‌ی اول بچسبد و دیگر پائین نیاید تا در اردیبهشت سال آینده جشن صعود را در کرمان بگیریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:قرعه کشون برای مس, | 21:58 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |